Firma Wojtex, właściciel m.in. sieci Biesiadowo, ma powody do zadowolenia, bowiem rok 2014 był dla niej bardzo owocny. W ciągu mijających 12 miesięcy firma zaczęła rozwijać dwie nowe sieci franczyzowe: Western Chicken, gdzie serwowane są panierowane dania z drobiu, oraz Rybkodajnię, czyli sieć mobilnych restauracji specjalizujących się w daniach z ryb. Powiększyła się również liczba placówek flagowego konceptu – w ciągu roku pod logo Biesiadowo otwarto 10 nowych pizzerii. Łącznie, pod wszystkimi markami należącymi do firmy Wojtex, działa 120 lokali.

Pizza Biesiadowo
Pizza Biesiadowo

– Tegoroczne plany zostały zrealizowane w 100 proc. i liczymy na to, że rok 2015 będzie dla nas równie udany – mówi Wojciech Goduński, właściciel firmy Wojtex. – Duży nacisk chcemy położyć na ekspansję na rynki zagraniczne. Poszukujemy masterbiorców w Wielkiej Brytanii oraz Irlandii, gdzie już działają nasze lokale. Zależy nam też na pozyskaniu partnerów w kolejnych krajach: na Słowacji, w Czechach, Niemczech oraz Rosji. Na rynkach zagranicznych rozwijamy przede wszystkim koncept Crazy Piramid Pizza i Western Chicken.

Przedstawiciele firmy Wojtex zapowiadają, że w przyszłym roku ich sieci w dalszym ciągu będą rosły. Licząca obecnie 90 placówek sieć Biesiadowo ma się powiększyć prawie o 20 nowych pizzerii, tyle samo przybędzie lokali Crazy Piramid Pizza. Bardziej liczne mają być także nowe koncepty: sieć Western Chicken rozrośnie się o 30 nowych lokali, na rynku pojawi się też 20 nowych Rybkodajni.

Koszty inwestycji we własną pizzerię Biesiadowo zaczynają się już od 42 tys. zł, przy lokalu o powierzchni 70 m\ Ta kwota pozwala na pełne wyposażenie restauracji, przygotowanie wnętrza oraz pierwsze zatowarowanie. Franczyzobiorcy nie muszą płacić za przystąpienie do sieci ani wnosić opłaty marketingowej, a koszt opłaty franczyzowej to 1 tys. zł miesięcznie. Podobne są koszty inwestycji w pełnowymiarowy lokal Crazy Piramid Pizza.

Jeszcze mniejsze nakłady finansowe są potrzebne na uruchomienie lokalu Western Chicken – ok. 30 tys. zł. Zakup przyczepy gastronomicznej działającej pod logo Rybkodajni to z kolei wydatek 35 tys. zł. (mak)

Wojtex jedzie za granicę

Poszukujemy masterbiorców w Wielkiej Brytanii oraz Irlandii, gdzie już działają nasze lokale. Zależy nam też na pozyskaniu partnerów w kolejnych krajach: na Słowacji, w Czechach, Niemczech oraz Rosji.

Wojciech Goduński właściciel firmy Wojtex

Komentarze
Załaduj więcej podobnych artykułów
  • Praca dodatkowa

    Poszukuję osoby, która będzie mogła poświęcić kilka godzin w tygodniu na takie usługi jak:…
  • Formularz

    Komentarze …
  • Startupy

    Startupy

    SPRAWDZAJ PO TRZYKROĆ Agnieszka Lewandowska, prezes fundacji Startup School Jeśli uważasz,…
Załaduj więcej Redaktor
  • Startupy

    Startupy

    SPRAWDZAJ PO TRZYKROĆ Agnieszka Lewandowska, prezes fundacji Startup School Jeśli uważasz,…
  • Bezpieczny rozwój

    Bezpieczny rozwój

    „Pracownicy. To najlepszy sposób na długoterminowy rozwój firmy. Trudno o dobrego pracowni…
  • W jaki biznes inwestować

    W jaki biznes inwestować

    Mobilny punkt gastronomiczny, automat skręcający papierosy, a może firma usuwająca graffit…
Załaduj więcej Blog

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Sprawdź też

Praca dodatkowa

Poszukuję osoby, która będzie mogła poświęcić kilka godzin w tygodniu na takie usługi jak:…